Persberichten – Blogs – Whitepapers

Text2Business helpt u bij het verkrijgen van media-aandacht, maar daarnaast zijn er legio manieren (tekstmogelijkheden) om uw bedrijf onder de aandacht te brengen. Denk eens aan een mailing naar uw klanten en prospects, probeer eens een productomschrijving naar de pers te sturen. En wilt u uw bedrijf als ‘kennisinstantie’ profileren, overweeg dan eens een whitepaper te laten schrijven.

DE DOELGROEP MET EEN SPECIFIEKE BOODSCHAP BENADEREN

Op deze pagina ziet u een overzicht van de meest voor de hand liggende tekstmogelijkheden die Text2Business u kan leveren. De lijst is uiteraard niet uitputtend. Soms zit het succes van een tekst of boodschap verscholen achter een grote berg informatie. Misschien lukt het alleen om de juiste informatie of boodschap tevoorschijn te toveren na een brainstormsessie. Of een eenvoudig telefoontje.

Het lijkt misschien op het intrappen van een open deur, maar alleen wanneer er een duidelijk beeld is van het doel van de tekst, heeft het zin om de doelgroep te benaderen. Aarzel niet om contact op te nemen en de mogelijkheden de revue te laten passeren.

Bij de tekstmogelijkheden geldt dat deze van scratch af aan te schrijven zijn. Toch volstaat het in veel gevallen om bestaande content scherper te maken of bondiger te schrijven. Heeft u een vraag, neem even contact op.

TEKSTMOGELIJKHEDEN

  • Persberichten (algemeen nieuws, productnieuws).
  • Customer testimonials (in video- én tekstvorm).
  • Content marketing.
  • Mailings / nieuwsbrieven (inclusief advies mailsystemen).
  • Website teksten.
  • Folder teksten.
  • Whitepapers / e-books.
  • Eindredactiewerk (corrigeren / inkorten / aanscherpen bestaande teksten).
  • Blogs.
  • Vertalingen (NL-GB, GB-NL, DUI-NL en FRA-NL).
  • Boilerplates en elevator pitches.
  • Communicatiestrategie bepalen.

DE TARIEVEN VAN TEXT2BUSINESS

Text2Business werkt op basis van een vast uurtarief van 75 euro exclusief BTW (21 procent). De hoeveelheid gewerkte uren per opdracht is bepalend voor de uiteindelijke kosten. Text2Business geeft bij voorkeur voorafgaand aan een opdracht aan hoeveel tijd dit naar verwachting kost.

Om een indruk te krijgen van de tijdsduur van een opdracht hieronder enkele voorbeelden. Een persbericht maken kost gemiddeld 2,5 tot 3 uur tijd, terwijl het schrijven van een customer testimonial tussen de 4 en 10 uur in beslag neemt. Bepalend is vooral hoe het verhaal tot stand komt, telefonisch of via een interview op locatie. Uiteraard zijn over de tarieven en opdrachten afspraken te maken. Duidelijkheid staat voorop, er is immers weinig zo vervelend als een discussie over geld.

Contactgegevens